Aleja płacht

Singapur

Aleją płacht, aleją płacht biegniemy, Bóg drogę zna, pod niebem płacht, pod niebem płacht żyjemy, a każdy sam.

Zobacz pełną galerię płacht 2009

4 Responses to “Aleja płacht”

  1. Czekałem z utęsknieniem i niepewnością na zdjęcia z „Singapuru” i co? Spodziewałem się czegoś, co mnie z nóg zwali, onieśmieli i zniszczy, a tu takie pustki. Jestem zawiedziony. Wstyd. Kilka marnotek na balkonach…

    🙂 Pozdrawiam

  2. @Marian

    Spokojnie. To nie koniec.
    W kolejnym odcinku z Singapuru będzie king size.

  3. No nie wiem, ja tu nawet odpowiednika kolibra nie widzę.
    Coś tam w oddali majaczy na żółto, ale zbyt niewyraźnie:P

    Może w singapurze jakieś nieodpowiednie warunki bytowe? Chociaż gigantea osiadła…

  4. @ted
    Płachty w wysokich kanionach potrafią się znakomicie maskować.
    Jeszcze parka zaległa na balkonie po lewej stronie.

Skomentuj

