Orła cień

Ubarwienie ostrzegawcze

Powyżej widzimy prawdopodobnie jeden z przykładów strategii wprowadzania drapieżników w błąd.  Znajdujący się niżej osobnik stosuje ubarwienie ostrzegawcze, które ma znięchęcić do ataku.

Zobacz pełną galerię płacht 2009

Reklamy

2 Responses to “Orła cień”

  1. Interesujący nader jest fakt ograniczania środków ekspresji do niezbędnego minimum. To krótkie i treściwe „Sprzedam” za którym podąża numer telefonu komórkowego. Puryzm i asceza w porównianiu z płachtami zachodnioeuropejskimi, prezentującymi logo oferodawcy, informacje o powierzchni, ilości pomieszczeń, cenę negocjacyjną, tysiąc zalet, sugestywne podszepty dotyczące ewentualnego przeznaczenia. Na uwagę zasługuje też konsekwentna rezygnacja z wszelkich wiualizacji wnętrz mających przemówić do wyobraźni interesantów. Sprzedam. Bo mam. Komórkę też mam, No więc?
    To cudowne czekanie na propozycje, to jest takie orzeźwiające, swojskie i nasze.

  2. @telemach
    Racja, też zwróciliśmy uwagę na acetyczny umiar w ubarwieniu naszych rodzimych płacht. Nasz wysłannik znalazł jednak w Meksyku jeszcze czystszą formę – polecam kolejny wpis.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: